دوره آموزشی یاور مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان بیرجندبرگزار شد

بیرجند (پانا) ـ مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بیرجند از برگزاری دوره آموزشی ویژه یاورمربیان پیشتاز دختر سازمان دانش آموزی با حضور 400یاورمربی دختر درسه مقطع تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی  یاور مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان  بیرجندبرگزار شد

محمدرضا امیرآبادی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بیرجند در حاشیه برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: دوره آموزشی یاور مربیان پیشتاز دختر ویژه 400 نفر از یاورمربیان پیشتاز دختراز مدارس ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم در شهر بیرجند برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور یاور مربیان پیشتاز مدارس با هدف توانمند کردن اعضا برای بهتر زندگی کردن و باهم زیستن، به منظور تقویت هرچه بیشتر قابلیت های فردی و گروهی جهت حضور مفید و موثر در اجتماع و ایجاد نشاط در بین دانش آموزان بخصوص در فعالیت‌های اجتماعی می باشد.
مسئول سازمان دانش آموزی بیرجند گفت: از ویژگی های بارز این دوره میتوان به تدریس مباحث توسط پیشتازان حاضر در اردوی ملی سال ۹۷ اشاره کرد و نیز نشان و لوح تقدیر وزارتی در این دوره به مربیان اعطا شد.
وی افزود: این دوره از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار شد و با برنامه ریزی مناسب مداومت داشت تا دانش آموزان بهره ها کافی را از وجود مربیان ببرند.
امیرآبادی ادامه داد: تاریخچه سازمان دانش آموزی و هویت سازمانی ، آشنایی با سایت سازمان دانش آموزی، آموزش حاملان قرآن و حلقه نور، آموزش گارد پرچم ، آموزش سرود و فریادهای شادی و آموزش گره زنی و چوب بندی از جمله مباحث ارائه شده در کارگاه آموزشی برای یاورمربیان پیشتاز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار