مدیر سازمان دانش آموزی رودان به پانا خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی یک روزه یاور مربیان پیشتاز در رودان

هرمزگان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان رودان از برگزاری دوره آموزشی یک روزه یاور مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی در زیارتگاه امامزاده شاه قطب الدین حیدر این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۲۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی یک روزه یاور مربیان پیشتاز در رودان

محمد داوری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: این دوره آموزشی با حضور یاور مربیان پیشتاز مدارس با هدف توانمند کردن اعضا برای بهتر زندگی کردن در طبیعت و باهم زیستن، به منظور تقویت هرچه بیشتر قابلیت های فردی و گروهی جهت حضور مفید و موثر در اجتماع می باشد.

وی افزود: این دوره از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار شد و با برنامه ریزی مناسب مداومت داشت تا دانش آموزان بهره ها کافی را از وجود مربیان ببرند.

مدیر سازمان دانش آموزی رودان عنوان کرد: ایجاد این تشکل مشارکت در رشد نوجوانان و جوانان برای استعدادهای جسمی، فکری و معنوی خود به عنوان افراد و شهروندان وظیفه شناس می باشد و همچنین ارتقاء سطح اطلاعات، مهارت های فنی، علمی، اجتماعی، ورزشی و ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت اعضاء می باشد.

همچنین ایشان از جهانگیر اسلامی، قاسم نگاری، نادر حاجب، فاطمه کمالی، ناهید سالاری و فاطمه رنجبر شور آبادی، مدرسین این دوره آموزشی به جهت همفکری، همدلی و همکاری در برگزاری این اردوی آموزشی یک روزه قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار