اجلاسیه دانش آموزی کنگره شهید " حسن باقری" در تبریز برگزار شد

تبریز ( پانا ) - در راستای برگزاری کنگره سردار شهید «حسن باقری»، اجلاسیه دانش آموزی این کنگره امروز یکشنبه 7 بهمن‌ماه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در کانون بسیج جوانان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه دانش آموزی کنگره شهید " حسن باقری" در تبریز برگزار شد

جعفر پاشایی در این اجلاسیه در حضور دانش آموزان و معلمین آموزش پرورش استان گفت: « دفاع از ارزش ها با یادکردن دلاوری های شهدا بعنوان الگو برای همه ی عرصه ها و نسل ها بسیار مهم است. »

وی با اشاره به حضور بیش از 750 هزار نوآموز و دانش اموز در جایگاه علم دانش افزود: « جز رسانه ای انسانی دانش آموزی رساناتر، روان تر و تصحیح کننده تر نخواهیم داشت. »

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: « از منظر یونسکو سه سرمایه فیزیکی، طبیعی و انسانی است که در اداره کردن کشور موثر است که در این میان ابراز داشته اند که سرمایه های فیزیکی و طبیعی را باید در خدمت سرمایه انسانی با توکل بر معنویات بکار گیریم. »

پاشایی تاکید داشت: « غیرت و پاکی جوانی از نان شب هم برای ما واجب تر و لازم تر است چرا که آسیب های اجتماعی دشمن برنامه ریزی شده بر روی همین عنوان است. »

وی خاطر نشان شد: « در اقدامات شهید حسن باقری نوآوری و خلاقیت مرکز ثقل توجه وی بود و باید با الگوگیری از این شهید به ریشه ها سربزنیم و نگذاریم ریشه ها بخشکند تا مثل درخت تنومند همیشه پیروز باشد. »

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان ابراز داشت: « همیشه بهتر شدن سرلوحه باشد تا این نظام اسلامی که حاصل الله اکبر های خفه شده در اجداد ماست پاس بداریم و در حفظ آن کوشا باشیم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار