در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران کل آموزش وپرورش کشور با قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش مطرح شد؛

ایجاد فضای پرشور ونشاط ورقابت سالم در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش باعث پر بارتر شدن آن خواهد شد

زنجان (پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش وپرورش کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فضای پرشور ونشاط ورقابت سالم در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش باعث پر بارتر شدن آن خواهد شد

امیرعلی نعمت‌الهی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در ویدئو کنفرانسی که با مدیران کل آموزش وپرورش داشت گفت: «امیدوارم متولیان امر در اسرع وقت انتخابات شورای عالی آموزش وپرورش را به اطلاع عموم فرهنگیان معزز برسانند.»

این مقام مسئول افزود: «زمان ثبت‌نام در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش تا ساعت 20 روز جمعه 97/11/12 تمدید و تاکنون چهار بخشنامه نیز به استان‌ها ارسال شده است».

وی افزود: «مدیران کل آموزش وپرورش و رؤسای ادارات آموزش وپرورش نواحی و مناطق ترتیبی اتخاذ نمایند که هیچ کدام از فرهنگیان کشور عزیزمان از این موضوع بی‌اطلاع نباشند تا بتوانیم انتخابات پرشور و نشاطی را شاهد باشیم».

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود ضمن یادآوری کرد منتخبان در این انتخابات، با امضای رییس جمهوری محترم منصوب و همانند مقام عالی وزارت صاحب یک رای در تصمیمات کلان آموزش وپرورش خواهند شد. او گفت: مسئولین آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور با استفاده از پیامک، صدور بخشنامه، و... این امر را اطلاع‌رسانی کنند.

وی در پایان افزود: «بازنشستگان فرهنگی و حتی دانشجو معلمان نیز می‌توانند با رای دادن به کاندیدهای مورد نظر، نقش خویش را دراین انتخابات مهم ایفا نمایند تا به یاری خداوند بتوانیم برگ زرین دیگری را در کارنامه فرهنگیان کشور از مشارکت آنان در این امر مهم ورق بزنیم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار