اقتدار ایران در نظام بین الملل از برکات انقلاب است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:افزایش اقتدار بین‌المللی و بالارفتن قدرت تحمل در برابر فشارهای خارجی،پیشرفتهای خیره کننده علمی و کسب جایگاه ویژه در نظام بین الملل از جمله برکات انقلاب اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۸۸۹۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار ایران در نظام بین الملل از برکات انقلاب است

آیت الله سید حسن عاملی که در خطبه های نماز جمعه اردبیل در مصلای این شهر سخن می گفت ،با اشاره به ایستادگی ومقاومت تاریخی 40ساله ملت ایران در برابر ابرقدرت اهریمنی آمریکا وکارزارهای سنگین، بی‌رحمانه و ظالمانه استکبار جهانی با کشورمان گفت:علیرغم هزینه های بسیار سنگین ،آمریکا در سوریه ،عراق ویمن شکستهای فاحشی خوردو امروز ایران اسلامی با تکیه بر هدایتهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ،مقاومت ملی واقتدار بین المللی خود آمریکا را وادار به درخواست مذاکره کرده است .
اوبا اشاره به بی نتیجه ماندن تحریمهای ظالمانه آمریکا بر علیه ملت ایران تصریح کرد: آنها اکنون به این نتیجه رسیده اندکه ایران در هیچ شرایطی در برابر آنها عقب نشینی نمی کند ، افزایش تحریمها هیچ اثری در عزم ایران اسلامی ندارد و ایران از وضعیتی که آنها بتوانند با تحریم در آن اثری بگذارند عبور کرده است .
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اعمال سنگین ترین تحریمها بر علیه ایران اسلامی را زمینه ساز سوق یافتن ایران به رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف ارزیابی کرد وافزود: این تحریمها سکوی پیشرفت ایران در علوم و فنون و صنایع استراتژِیک بویژه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای شد بطوریکه سرعت پیشرفت علمی ایران در دوران تحریم یازده برابر متوسط دنیا شدوبر اساس اعلام مراکز علمی معتبر دنیا ایران در منطقه رتبه نخست پیشرفتهای علمی و در کل جهان رتبه هفدهم را داراست .
عاملی با تبیین نقش دشمنانه صهیونیستها ، عربستان سعودی ومنافقان در افزایش فشارها بر ایران اسلامی تاکید کرد:شکستهاوناکامی‌های پی در پی، به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها فهمانده است که برای مدیریت منطقه باید با ایران همراهی کنند چنانکه این هفته نیویورک تایمز با صراحت نوشت، هیچ کشور مسلمانی به اندازه ایران برای ایفای نقش رهبری در منطقه مناسب نیست و اگر ترامپ مدعی ثبات خاورمیانه است باید به جای خصومت‌ورزی با ایران وارد تعامل با ایران شود .
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:از این به بعد باید با یک دیپلماسی بسیار قوی ،هوشمندانه، فخیمانه، حکیمانه و عزت‌مندانه ضمن حفظ اصول آرمانی خود،آمریکا را با کمک دوستان خود در عرصه بین الملل مهار کنیم .
تبیین اهمیت وجایگاه حجاب در اسلام ،تشریح صدمات وآسیبهای خطرناک بی حجابی وبی بند وباری در فرهنگ غرب واستفاده ابزاری وجنسی از زنان وپایمال کردن حقوق الهی وانسانی بانوان در این فرهنگ، از دیگر بخشهای سخنان امام جمعه اردبیل بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار