اجرای طرح ملی نماد در دبیرستان هیئت امنایی الزهرا ناحیه ۳ اهواز

اهواز (پانا)-طرح ملی نماد در دبیرستان الزهرا ناحیه ۳ برگزار شد این طرح که با استقبال چشمگیر همکاران،دانش آموزان و واولیاء روبرو گردید از سوی کارشناسی آسیب شناسی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش اهواز بصورت کارگاه در حال اجرا می باشد. که مستقیما با غربال گری وشناسایی دانش آموزان مورد دار بصورت مستقیم وبا واسطه تحت دستورات اجرایی مقام معظم رهبری قرار دارد.

کد مطلب: ۸۸۸۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی نماد در دبیرستان هیئت امنایی الزهرا ناحیه ۳ اهواز

شعاعی مدرس و مجری طرح گفت : در طرح نماد همکاران به خود آگاهیهای لازم در زمینه فر دی با موضوعاتی از قبیل کنترل خشم ،استرس،شناخت دقیق وعلمی تر برخورد با دانش آموزان آشنا می شوند.وبه آموزش نحوه همدلی و شناخت خود و دانش آموزان و انتقال آن به خانواده خویش دست پیدا می کنند . در کارگاه آموزش نماد به خانواده ها موضوعاتی مانند کنترل خشم ،استرس ،خودشناسی ،صبر ، گذشت، بالا بردن خودآگاهی وکنترل هیجان برای آنان و نحوه وانتقال این اطلاعات به نوجوانان و جوانان آموزش داده شد . این طرحتلاش دارد تا به دانش آموزان همتا چگونگی شناخت نقاط قوت و ضعف،شناخت هیجانات،خودباوری،بالا بردن عزت نفس فردی وکنترل هیجانات ،توکل وحل مسئله دقیق بصورت پاور پونت آموزش بدهد .

در ادامه منصوری مدیر دبیرستان از حضور همکاران و اولیا دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و افزود:طرح نماد آموزشهای موثر در زمینه آسیب های اجتماعی را به دانش آموزان ارائه میدهد .در این آموزشگاه تا به حال شناسایی مشکلات دانش آموزان پر خطر انجام گرفته وگام ها ی موثری در زمینه مراقبت اجتماعی آنها بر داشته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار