نواخته شدن زنگ هوای پاک در ناحیه ۳ اهواز با حضور استاندار خوزستان

اهواز (پانا)_آیین زنگ هوای پاک با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در هنرستان حضرت خدیجه (س ) ناحیه ۳ اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ هوای پاک در ناحیه ۳ اهواز با حضور استاندار خوزستان

اسکندر آرامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ در این مراسم از حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان و احمد رضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست تقدیر و تشکر کرد و به میهمانان شرکت کننده در برنامه خیر مقدم گفت .

در ادامه لاریجان زاده ضمن قدررانی از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش استان با محیط زیست گفت : آموزش و پرورش استان توانسته در سال های اخیر رتبه اول آموزش همگانی را در بین ۳۱ استان کشور کسب نماید .

اودر خصوص توسعه پایدار افزود: امروزه نیازمندیم که ردپای اکولوژیک انسان در محیط زیست را بررسی نماییم تا ببینیم چه میزان از منابع خدادای برای توسعه انسان سودمند است .

اوگفت : پدیده اینورژن صدها سال است که وجود دارد ، اما اثراتی که امروزه این پدیده حاصل از افزایش آلودگی خارج از تحمل محیط زیست دارد ، برای ما مشکل ساز شده است .

شریعتی در حاشیه آیین گرامیداشت هوای پاک از لزوم تهیه پیوست زیست محیطی برای برنامه های توسعه استان در حوزه صنعت ، کشاورزی و آب خبر داد .

همچنین افزود : تعداد روزهای پاک و سالم در سال اخیر نسبت به سال های گذشته در خوزستان بیشتر بوده است .

در پایان از نمایشگاه نقاشی دانش آموزان که در حاشیه مراسم برپابود بازدید کرده و از دانش آموزان در حین طراحی ،تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار