معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام

کمک و همیاری آموزش و پرورش وظیفه همه ی افراد جامعه است.

ایلام(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت : ریشه کنی جهالت و نادانی، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۸۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک و همیاری آموزش و پرورش وظیفه همه ی افراد جامعه است.

به منظور هماهنگی و زمینه سازی بیست و یکمین همایش خیرین مدرسه ساز روز دوشنبه 1 بهمن ماه مجمع خیرین با حضور فرماندار، معاون آموزش متوسطه استان، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مسئولین ادارات شهرستان، شهرداران ، دهیاران، شوراها و تعدادی از خیرین در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

زمانی مدیر آموزش وپرورش چرداول گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه، پراکندگی جغرافیایی، تنوع فرهنگی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم شهرستان به لطف خداوند موفق شدیم با پیگیری های مجمع خیرین مدرسه ساز در سال گذشته با جذب حداکثری وتحقق تعهدات خیرین مقام اول خیرین را در استان کسب نماییم.

در ادامه یگانه فرماندار شهرستان اظهار داشت: نقش خیرین در احداث واحدهای آموزشی بسیار ارزنده و قابل ستایش است و کمک خوبی برای دولت در جهت تأمین بخشی از هزینه های آموزش و پرورش هستند.

سپس حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ضمن بیان مصادیق کمک خیرین در حوزه آموزش و پرورش از خیرین به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش نام برد و اظهار داشت: نقش موثر خیرین در تجهیز و هوشمند سازی مدارس انکار ناپذیر است.

اله وردی اظهار نمود: آگاهی بخشی در زمینه کمک و همیاری آموزش و پرورش وظیفه همه ی افراد جامعه است و هرکس در هر سطح و جایگاهی می تواند این رسالت مهم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دانایی و آگاهی بزرگترین نیاز و جهالت و نادانی بزرگترین فقر جامعه بشری هستند گفت: ریشه کنی جهالت و نادانی، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار