فرمانده سپاه ناحیه قاین : اعزام 80 نفر از دانش آموزان پسر قاینی به اردوی راهیان نور

قاین(پانا) ـ فرمانده سپاه ناحیه قاین بااعلام این خبرافزود:80 نفر از دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان مدارس شهرستان قاین روز سه شنبه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۸۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه قاین  : اعزام 80 نفر از دانش آموزان پسر قاینی به اردوی راهیان نور

سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاین با بیان این که امسال 160 نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه دهم شهرستان قاینات در دو مرحله به مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد گفت: اولین کاروان متشکل از 80 نفر از دانش آموزان و مربیان آمادگی دفاعی پسر قاینات صبح امروز با دودستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.

او اضافه کرد: مراحل بعدی اعزام کاروان راهیان نور قاین که شامل دانش آموزان دختر خواهد بود 30 یهمن ماه به تعداد 80 نفر به مناطق جنوب می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه قاین بیان داشت: مدت سفر کاروان راهیان نور قاین پنج روز است که دانش آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، فاو و یادمان شهدای عملیات های مناطق جنوب بازدید می کنند.

هزاری خاطرنشان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار