اعزام مرحله پسران راهیان نور دانش آموزی و فرهنگیان استان بوشهر در سال 97 به مناطق جنوب

بوشهر(پانا)_ سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه محمود حق دوست رئیس اداره امور تربیتی و هیبت الله فرخی مسئول بسیج و راهیان نور آموزش و پرورش استان بوشهر از اردوهای کاروان های راهیان نور دانش آموزی و فرهنگیان ، استان بوشهر در مناطق عملیاتی جنوب استان خوزستان بازدید نمودند .

کد مطلب: ۸۸۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام مرحله پسران راهیان نور دانش آموزی و فرهنگیان استان بوشهر در سال 97 به مناطق جنوب

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : این مرحله از اول تا 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

فتحی گفت : 3500 دانش آموز پسر از شهرستانها و مناطق 18 گانه آموزش و پرورش استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند .

فتحی افزود : در این مراحل اعزام که در آستانه ی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می شود . راویان با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانش آموزان را با اهداف متعالی انقلاب اسلامی آشنا خواهند ساخت .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : در اولین مرحله از این اعزام 300 نفر دانش آموزان شهرستانهای دیر ، جم و منطقه بردخون از مناطق عملیاتی اروند ، شلمچه ، نهرخین ، ذوالفقاری و علقمه شهدای غواص کربلای چهار، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) ، گلزار شهدای شرق کارون و منطقه عملیات ثامن الائمه دیدار و زیارت نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار