به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شد ؛

آموزش نگهداری از منابع طبیعی و حفاظت ازمحیط زیست به دانش آموزان ساوجبلاغ

البرز (پانا) - به مناسبت هفته گرامیداشت هوای پاک و در راستای ترویج فرهنگ نگهداری از منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست یک دوره آموزش، ویژه دانش آموزان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۸۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش نگهداری از منابع طبیعی و  حفاظت ازمحیط زیست به دانش آموزان ساوجبلاغ

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با همکاری کارشناسان محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت هفته هوای پاک در مدارس حاضر و با دانش آموزان درخصوص موضوعات حفاظت از منابع طبیعی، محیط زیست و دستیابی به ایرانی پایدار گفت‌و‌گو نمودند.


هر ساله اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ با اعزام کارشناسان خود به مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی، به ارائه مباحث آموزشی در خصوص اهمیت و ارزش منابع طبیعی و محیط زیست، عوامل تخریب منابع طبیعی و راه کارهای جلوگیری از تخریب آن و همچنین چگونگی حفظ، احیاء توسعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی می پردازد.

این طرح که با همکاری اداره کل‌های ،منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش و حفاظت محیط زیست استان البرز و در راستای دستیابی به اهداف مشترک برگزار گردید،با استفاده از روش های جدید جهت تشویق دانش آموزان به عنوان همیار طبیعت در حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و نهادینه کردن این مفاهیم با دانش آموزان گفت‌وگو و آموزش های لازم ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار