هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای کردستان در دوره های ضمن خدمت آشنایی با کتب پایه دوازدهم شرکت کردند

سنندج(پانا)-اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان کردستان به منظور آشنایی هنرآموزان با کتب جدیدالتالیف پایه دوازدهم هنرستان ها دوره های ضمن خدمت برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای   کردستان در دوره های ضمن خدمت آشنایی با کتب  پایه دوازدهم شرکت کردند

250 نفر از هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان کردستان در 16 دوره آموزشی که در دو مرحله از 19 لغایت 21 و از 26 لغایت 28 دی ماه به میزبانی هنرستان های شهید نصری، شهید نمکی، طالقانی، معلم، حکمت، کیمیا و خوارزمی شهر سنندج برگزار شد؛ شرکت کردند.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در حاشیه بازدید از این دوره آموزشی گفت: در این دوره ها که با همکاری اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برگزارشد؛ هنرآموزان با شرکت در کارگاه آموزشی و توانمندسازی با محتوای کتب جدید التالیف شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش و رشته های مختلف آن آشنا شدند .

نامدار افزود: این دوره ها با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش های عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و همچنین آشنایی هنرآموزان با کتاب های جدید التالیف شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش برگزار شده است.

وی ادامه داد: هنر آموزان در 16 دوره آموزشی رشته های تاسیسات، امور زراعی، امور باغی، شبکه و نرم افزار رایانه، الکترونیک، ماشین ابزار و صنایع چوب در شاخه فنی و حرفه ای و رشته های خیاطی لباس زنانه، جوشکاری، تاسیسات بهداشتی و برق صنعتی در شاخه کاردانش شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار