تجلیل از معلمان اعتبارسنج کتب جدید التالیف استان کردستان

سنندج(پانا)-با حضور معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان آئین تجلیل از معلمان اعتبار سنج کتب جدید التألیف پایه دوازدهم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان اعتبارسنج کتب جدید التالیف استان کردستان

طالب محمدی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در این مراسم ضمن تشکر از آموزگاران ، دبیران و هنرآموزان اعتبار سنج کتب درسی جدید التألیف پایه دوازدهم که در سال تحصیلی گذشته با دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش همکاری فعال و موفقیت آمیزی داشتند؛ بر اهمیت کتب درسی به عنوان یگانه مرجع و رسانه اصلی تأثیر گذار در آموزش و پرورش تأکید کرد و نقش معلمان اعتبار سنج را در ارزیابی کتب درسی مهم برشمرد .

محمدی ادامه داد: 81 نفر از معلمان استان کردستان در اعتبار سنجی کتب درسی جدیدالتألیف پایه دوازدهم با دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش مشارکت فعال داشتند که اسامی98 درصد آنان در پشت جلد کتب درسی قید شده و از استان کردستان به عنوان استان برتر در این زمینه از سوی سازمان ، پژوهش و برنامه ریزی آموزشی معرفی و تجلیل شده است.

وی در ادامه به بیان مطالبی درخصوص تحلیل محتوای آموزشی در قالب سه موضوع تعاریف و انتخاب محتوا، اصول انتخاب محتوا و اصول تهیه و تدوین محتوای آموزشی پرداخت.

در پایان این برنامه از 79 نفر از معلمان اعتبار سنج و فعال در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار