مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز: تنها راه فائق آمدن بر مسائل و مشکلات کشوربازگشت به اندیشه های ژرف امام (ره) است

حفظ وحدت و انسجام اجتماعی پاسخ به یاوه گویی های ترامپ است

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز تنها راه فائق آمدن بر مسائل و مشکلات کشور در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را بازگشت به افکار نورانی و اندیشه های ژرف و بلند امام (ره) عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز: تنها راه فائق آمدن بر مسائل و مشکلات کشوربازگشت به اندیشه های ژرف  امام (ره) است

جعفر راستگوی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد ایام الله دهه فجر، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت؛"هر اندازه از نظرات سیاسی و حکومتی امام (ره) فاصله بگیریم آسیب ها و آفت های اجتماعی فرهنگی دو چندان خواهد شد و راهی جزء مراجعه به آرمانهای امام راحل، انقلاب و شهدا نداریم".

وی بیان کرد: "اگر نتوانیم دستاوردهای بزرگ نهضت مردمی امام (ره) را در چهلمین سالگرد پیروزی در تمامی حوزه ها از جمله؛ توسعه، آبادانی و عمرانی، زیرساخت ها، فرهنگ، بهداشت، فقر زدایی و توسعه روستایی در زمینه توسعه جاده ها، گازرسانی و آب شرب و بهداشت ، میزان رشد غیر قابل قیاس باسوادی و توسعه دانشگاهها، سطح آگاهی و شعور سیاسی و اجتماعی و قدرت بازدارندگی نظامی و حفظ استقلال سیاسی و میزان تاثیر گذاری در معادلات و تحولات بین المللی بویژه منطقه ای به جوانان و نسل امروز تبیین و روشنگری ننماییم، ناسپاسی و کفران نعمت است".

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز ادامه داد:" آنگاه باید در پیشگاه تاریخ و روز قیامت پاسخگوی شهیدان که در راه آرمان های بلند استقلال طلبانه و آزادی خواهانه جانشان را نثار این انقلاب کردند و ما امروز بر سر سفره آن نشسته ایم، باشیم".

راستگوی گفت:"بلاشک امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر، تاثیرگذارترین رهبر نهضت مردمی در جهان هستند که توانست با تکیه به آرمان های الهی و آموزه های دینی و با اتکاء به نیروی عظیم ملت ایران مدل حکومتی جدید بنام " جمهوری اسلامی" در دایره المعارف سیاسی شیوه حکمرانی در جهان ثبت و بنیان نهند".

رئیس ستاد دهه فجر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز گفت:"برگزاری مراسمات باشکوه همراه با محتوای مبتنی بر افکار و اندیشه های امام (ره) جهت تبیین دستاوردهای چهل ساله درخت تنومند انقلاب در تمامی زمینه ها، برگزاری همایش های دانش آموزی در سالن های ورزشی، یادواره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم آل الله، برپایی جشن چهلمین سالروز پیروزی با رویکرد معنوی بمناسبت ایام فاطمیه (س) و در راستای شعار "افتخار به گذشته و امید به آینده" رئوس برنامه های آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز خواهند بود".

وی گفت:"حفظ وحدت و انسجام اجتماعی با تکیه به منویات مقام معظم رهبری بعنوان فصل الخطاب تنها راه پاسخ به یاوه گویی های ترامپ و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی ایران است".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار