فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر: بانوان توانمند ما در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی کارآفرین هستند

اسلامشهر (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر درهمایش بزرگ بانوان انقلابی شهرستانبا اشاره به نقش بانوان در اشاعه فرهنگ دینی در تمام ادوار گذشته، اظهار کرد: از زمان بعثت پیامبر اکرم(ص) بانوان در ترویج اسلام نقش کلیدی داشتند و حضور پررنگ زنان تا به امروز بر کسی پوشیده نیست .

کد مطلب: ۸۸۸۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر: بانوان توانمند ما در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی کارآفرین هستند

هادی ایلکا با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) در کنار پیامبر (ص) برای ترویج اسلام زحمات زیادی کشیدند، تأکید کرد: پس از حضرت خدیجه (س) ، حضرت فاطمه(س) برای اینکه ولایت جایگاه و ارزش خود را حفظ نماید، در راه ولایت شهید شدند و حضرت زینب (س) نیز با رشادت ها و صبر و استقامت خود نهضت عاشورا را جاودانه ساختند.

او در ادامه افزود: در دوران انقلاب نیز زنان بسیاری ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و همچنین مادرانی که راضی شدند تا فرزندانشان به جبهه های حق علیه باطل اعزام و یا همسرانی که همسران خود را برای اینکه اسلام بماند راهی نبرد ساختند و اینگونه بهترین و مهمترین انسانهای خود را برای برپایی و برقراری انقلاب اسلامی فدا کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) اسلامشهر با اشاره به نقش بانوان انقلابی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بانوان توانمندی که در عرصه های اقتصاد و اقتصاد مقاومتی کارآفرین بودند به اقتصاد کشور کمک نموده و امروز نیز با توجه به تهاجماتی که دشمن برای دختران و زنان این کشور برنامه‌ریزی کرده ، حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی ، قرآنی ، ورزشی به چشم می‌خورد.

ایلکا با تاکید بر اینکه حضور بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی نشان از اشاعه اسلام در جهان است، خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار و نخبه‌های ایرانی ثابت کردند که حجاب محدودیت ایجاد نمی‌کند و می‌توانند با پوشش اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی، قرآنی و ورزشی حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار