ناظران بازار هیچ کوتاهی نکنند

اردبیل (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل: انتظار می‌رود متولیان امر نظارت کافی بر عرضه کالاهای اساسی داشته باشند و هیچ کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

کد مطلب: ۸۸۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ناظران بازار هیچ کوتاهی نکنند

ناصر عتباتی در جلسه نظارت بر فرآیند عرضه ما یحتاج عمومی وکالاهای اساسی در اردبیل اظهار داشت: دادستانی کل کشور ابلاغیه‌ای برای ساماندهی وضعیت بازار و نظارت جدی بر خرید و فروش کالاهای مورد نیاز مردم ارائه کرده که در این زمینه کمیته‌ای تشکیل یافته تا بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم .

او با اشاره به این که در جنگ اقتصادی و وضعیت نابرابری قرار داریم افزود: علاوه بر این که تحریم‌ها وضعیت نامطلوبی بر شرایط بازار حکمفرما کرده است ولی عدم نظارت کافی دلیل اصلی چالش کنونی است .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: انتظار می‌رود متولیان امر نظارت کافی بر عرضه کالاهای اساسی داشته باشند و هیچ کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست .

عتباتی بیان کرد: در ابلاغیه‌ای که در دادسراهای استان از سوی دادستان کل کشور ابلاغ شده کالاهای مورد نیاز از جمله لبنیات شیر، ماست، شکر، گوشت، برنج، روغن نباتی، پنیر و برخی کالاهای مورد نیاز در اولویت اساسی است که باید در این زمینه نظارت انجام داده شود .

او از برخورد دستگاه قضائی با گرانفروشی و احتکار کالاها خبر داد و افزود: در این زمینه اکیپ‌های بازرسی و نظارتی تشکیل یافته و موارد فوق را رصد می‌کنند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند نظارت همه‌جانبه‌ای برا خرید و فروش کالاهای مردم داشته باشند وکوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست .

عتباتی گفت: دشمنان و استکبار جهانی در حوزه بزرگنمایی عدم تامین کالاهای مورد نیاز مردم ورود پیدا کرد‌ه‌اند و وظیفه دستگاه قضائی در این زمینه خطیر و حساس است .

او تصریح کرد: کمیته بررسی وضعیت ساماندهی بازار با همکاری دستگاه‌های متولی و قضائی تشکیل یافته تا بتوانیم گام اساسی در ساماندهی وضعیت بازار در استان داشته باشیم و نظارت همه‌جانبه بر وضعیت شرکت کشت و صنعت مغان، کشت و صنعت پارس و گمرک بیله‌سوار نیز وجود دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار