برخورد قاطعانه با اخلالگران "نظم و امنیت" در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل از برخورد قاطعانه با اخلالگران "نظم و امنیت" دراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطعانه با اخلالگران "نظم و امنیت" در استان اردبیل

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل اظهارکرد: دادگستری استان اردبیل به دنبال تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است تا با اقدامات قانونی نیروی انتظامی نسبت به تامین و گسترش امنیت در جامعه حمایت‌های لازم انجام یابد.

وی افزود: با هماهنگی مجموعه‌های نظامی و انتظامی برخورد جدی با هرگونه عوامل اخلال نظم و امنیت به صورت قاطعانه انجام می‌شود.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل،توانمندی نیروهای انتظامی سبب ایجاد ثبات امنیت و آرامش در جامعه می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده و امید می‌رود بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

طباطبایی ادامه داد: امنیت مرزی استان اردبیل با فاصله 400 کیلومتری مرهون فداکاری و ایثارگری‌های مرزبانان غیور است که در این زمینه نیروهای انتظامی با تلاش شبانه‌روزی در راستای تامین امنیت کشورمان تلاش می‌کنند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان استان اردبیل توانسته‌اند در کنار ایجاد امنیت در طول مرزها و در عرصه خدمت به مرزنشینان موفق و سربلند عمل کنند و با تلاش جهادی و شبانه‌روزی در راستای اعتلای اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام بردارند که این موضوع نیز به نوبه خود حائز اهمیت بسیار است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل اضافه کرد: امید می‌رود تلاش‌های انجام یافته در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود تا بتوانیم با مشارکت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی‌سازی کرده و شاهد حل مشکلات جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار