رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان:

بیمارستان های شرق هرمزگان گنجایش این حجم از بیمار را ندارد

هرمزگان(پانا) - رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان گفت: بیمارستان های شرق استان هرمزگان گنجایش این حجم از بیمار را ندارد.

کد مطلب: ۸۸۷۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان های شرق هرمزگان گنجایش این حجم از بیمار را ندارد

مرتضی حکمتی در نشست خبری نظام پرستاری شرق هرمزگان گفت: تا کنون بیش از ۲۸۰نفر در گروه های پرستاری متفاوت در بیمارستان های شرق استان هرمزگان عضو نظام پرستاری هستند‌.

رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان با اشاره به عملکرد نظام پرستاری افزود: در حوزه آموزش هیات مدیره نظام پرستاری، دوره‌های آموزش عمومی از جمله کمک بهیاری، دستیار دندان‌پزشکی، نسخه‌خوانی، آموزش بهداشت و آموزش کمک‌های اولیه در دوره دوم نظام پرستاری شرق استان برگزار شد.

وی عنوان کرد:اولین آزمون علمی پرستاری با حضور بالغ بر ۱۰۰پرستار در شرق هرمزگان با هدف باز آموزی و ایجاد انگیزه جهت ادامه تحصیل پرستاران در ۴ بیمارستان میناب،سیریک،جاسک و بشاگرد برگزار شد.

حکمتی با اشاره به گنجایش بیمارستان ها در شرق هرمزگان گفت:امید است بیمارستان دوم میناب با چارت پرستاری کامل افتتاح شود.

رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان با اشاره به مراسم جشن نظام پرستاری در میناب افزود: برگزاری جشن روز پرستار فرصت خوبی بود تا مطالبات جامعه پرستاری را به گوش نمایندگان و مسؤولین برسانیم اما هیچ‌کدام از مسؤولین در جشن حضور پیدا نکردند.

وی با بیان اینکه در این راستای امور خیرخواهانه هیئت مدیره نظام پرستاری شرق استان هرمزگان در آغاز مهرماه 96، یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرده است، اظهار کرد: ۳۰۰ بسته دیگر نیز در ابتدای سال تحصیلی جاری توزیع شد.

رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان عنوان کرد: یکی از شغل‌های سخت دنیا پرستاری بوده و تنها عشق و علاقه است که باعث شده پرستاران با تمام وجود به ارائه خدمت بپردازند.

حکمتی خاطر نشان کرد: تعداد بالای بیماران و کمبود تعداد پرستار از جمله مشکلات پرستاری در شرق استان است که امید است با مرتفع شدن مشکلات پرستاران، انگیزه آنان نیز برای ادامه کار دوچندان شود.

خبرنگار:سیده فاطمه وحدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار