پروژه‌هایی با ارزش 1000میلیارد تومانی در دهه مبارک فجر در اردبیل افتتاح می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌هایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش این پروژه‌ها یک هزار میلیارد تومان است.

کد مطلب: ۸۸۷۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌هایی با ارزش 1000میلیارد تومانی در دهه مبارک فجر در اردبیل افتتاح می‌شود

جواد زنجانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌هایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش این پروژه‌ها یک هزار میلیارد تومان است .

او گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این حوزه در شهرستان اردبیل اقدامات قابل توجهی انجام یافته است که این اقدمات از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود .

فرماندار اردبیل افزود: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی اقتصادی در شهرستان اردبیل راه‌اندازی می‌شود و شاهد افتتاح کارخانه‌هایی در اردبیل خواهیم بود که نقش اساسی در پویایی اقتصاد منطقه دارد .

زنجانی تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های بخش خصوصی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که ارزش این پروژه‌ها 600 میلیون تومان است و برای بیش از 100 نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند .

او اظهار کرد: همزمان با این ایام گازرسانی به چندین روستای اردبیل به اتمام می‌رسد و 100 روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و 12 روستای شهرستان اردبیل نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که مراسم افتتاح گازرسانی نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد .

زنجانی گفت: انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار دارد و در این مدت خدمات ارزشنده‌ای انجام یافته که باید تبیین شود تا مردم از عملکردهای انجام یافته آگاه شوند .

او تصریح کرد : دشمنان و استکبار جهانی چشم دیدن پیروزی مملکت اسلامی ایران را ندارند و در سایه خون پاک شهدا نقشه‌های دشمنان به یاس تبدیل شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار