طی مراسمی ویژه انجام شد:

تجلیل فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) از مدیر کل آموزش و پرورش

بیرجند(پانا) ـ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) از مدیر کل آموزش و پرورش به پاس همکاری در برگزاری کنگره 2000 شهید استان خراسان جنوبی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) از مدیر کل آموزش و پرورش

در متن تقدیر نامه ای که به امضای استاندار، نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان رسیده، آمده است: شهیدان پرچم های همیشه در اهتزاز برقله های رفیع عزت، شرف استقلال و ریشه های مستحکم پایداری و مقاومت در این سرزمین الهی هستند.

آنگاه که با کلام الهی امام راحل(ره) ملت ما راه استقلال و سربلندی در لوای اسلام ناب محمدی(ص) را برگزید، دشمنان اسلام و انقلاب جنگی ناجوانمردانه را بر کشور ما تحمیل نمودند، بر دیوارهای خرمشهر نوشته بودند:«آمده ایم تا بمانیم».

آمده بودند تا انقلاب نوپای اسلامی را برای همیشه ریشه کن نمایند. حماسه 8 سال دفاع مقدس به برکت خون شهدا و حضور رزمندگان جان برکف، برگ زرینی شد برتاریخ بلند این سرزمین تا برای همیشه تاریخ، دمیا بداند ملتی که شهادت دارد تن به اسارت و ذلت نمی دهد.

همان گونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روزافزون است، قشر جوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و لین نیازمندی، دائمی و همیشگی است. بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد.

بر خود واجب می دانیم از زحمات و همکاری های بی شائبه جنابعالی در برگزاری مراسم باشکوه کنگره ملی 2000 شهید استان تقدیر و تشکر نماییم.بی شک اجر واقعی شما عزیزان نزد خداوند متعال و ارواح طیبه شهدا محفوظ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار