اهدای لوح سپاس کنگره ملی ٢٠٠٠ شهید خراسان جنوبی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

بیرجند(پانا) ـ در مراسمی لوح سپاس برگزاری کنگره ملی ٢٠٠٠ شهید خراسان جنوبی با امضای محمد صادق معتمدیان استاندار و رئیس ستاد اجرایی کنگره ملی ٢ هزار شهید استان و سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) و دبیر کل کنگره ملی ٢ هزار شهید استان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شد.

کد مطلب: ۸۹۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای لوح سپاس کنگره ملی ٢٠٠٠ شهید خراسان جنوبی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

٢٨ بهمن ماه جاری در این دیدار جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به این مطلب که همه دستگاه های اجرایی با حضور به موقع در برنامه‌های کنگره م لی ٢٠٠٠ شهید استان عملکرد قابل توجهی داشته ان د گفت: معرفی شهدای استان ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،ایجاد هماهنگی و وحدت کلمه در بر گزاری امور در بین مسئولان و بهره گیری از ظرفیتهای داخلی و خارج از استان توام با حفظ عزت از جمله دستاوردهای مهم این کنگره ملی بود.
سرهنگ پاسدا ر صفرعلی اسماع یلی از حضور حماس ی و باشکو ه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان بویژه ه نر مندان استان را قبل و حین کنگره تشکر و قدردانی کرد و افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی در استان فرصت بسیار مناسبی در بازتعریف چهره واقعی استان است که می‌تواند واقعیت‌ها ی موجود را هر چه بیشتر به مخاطبان ارائه کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه همگان نسبت به شهدا مدیون هستند بیان داشت: تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شاهد و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کمترین کار ممکن است که با توفیق الهی برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان در این راستا انجام پذیرفت.

ناصر نبی زاده با تاک ید بر اینک ه اختت ام یه این کنگره نه تنها باید پایان راه برای مسئو لان است ان نباشد بلکه باید آغاز و شروعی دوباره برای آنها جهت برگزاری برنامه های مهم فرهنگی و جریان ساز در استان باشد گفت: لطف الهی و نظارت متعا لی روح شهدا بر انجام امور مسئولان برگزاری این کنگره و داشتن نیروهای توانمند و مجرب و عزم جدی همه جانبه را از مهمترین عوامل تاثیرگذار در برپایی این کنگر ه ملی برش مرد.

لازم به ذکر است؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی ٢٠٠٠ شهید استان را طول برگزاری این کنگره عهده دار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار