کمبود شهر تهران در نیروی انسانی و فضا،نسبت به اکثر استان های کشور

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل شهر تهران گفت: بازمهندسی فضاهای آموزشی دراختیار و همچنین برقراری نوبت دوم مدارس به شرط تامین نیروی فول تایم و رعایت نسبت نیروی تخصصی با معلم از دیگر رهکارهای شهر تهران برای این منظور می باشد.

کد مطلب: ۸۸۷۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبود شهر تهران در نیروی انسانی و فضا،نسبت به اکثر استان های کشور

جلسه کمیته برنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی منطقه19 با حضور حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل شهر تهران در سالن کنفرانس این منطقه برگزار شد.

حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل شهر تهران هدف از شکل گیری این جلسات در مناطق را آسیب شناسی ساماندهی سال تحصیلی و بهینه سازی تراکم در مناطق به ویژه در مدارس ابتدایی عنوان کرد و افزود: متاسفانه بر خلاف تصور عمومی، شهر تهران در بسیاری از شاخص های آموزش و پرورش و به ویژه در کمبود نیروی انسانی و فضا نسبت به اکثر استان های کشور وضعیت مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست های مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جهت بهینه سازی تراکم کلاس های درسی به ویژه در مناطق جنوبی، مسوولین منطقه باید علاوه بر پیگیری ساخت مدارس توسط خیرین نیک اندیش، سیاست های حمایتی از گسترش مدارس غیردولتی و یا خرید خدمات آموزشی را نیز در دستور کار خود داشته باشد. وی همچنین گفت: بازمهندسی فضاهای آموزشی دراختیار و همچنین برقراری نوبت دوم مدارس به شرط تامین نیروی فول تایم و رعایت نسبت نیروی تخصصی با معلم از دیگر رهکارهای شهر تهران برای این منظور می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار