نشست صمیمی منتخبین شوراهای دانش آموزی با مدیرآموزش و پرورش منطقه 10

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه 10شهر تهران گفت: منتخبان شورای دانش آموزی در مدارس نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا و در مسائل مختلف به مسئولان آموزشگاه ها کمک می کنند.

کد مطلب: ۸۸۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی منتخبین شوراهای دانش آموزی با مدیرآموزش و پرورش منطقه 10

نشست صمیمی منتخبین شوراهای دانش آموزی با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 تهران در محل سالن پروین اعتصامی منطقه برگزار گردید.

غلامعلی ارغوانی مدیرآموزش و پرورش منطقه 10 با تسلیت ایام فاطمیه و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه ، آموزش و پرورش را مهمترین نهاد در کنار خانواده عنوان نمود و بر آموزش مهارت های زندگی به آینده سازان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی یکی از ارکان مدرسه بوده و نقش پررنگ و تاثیرگذاری دارند گفت: نتیجه مشارکت دانش آموزان در اداره امور مدارس، ایجاد روحیه خودباوری، جامعه پذیری، مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری است.

مدیرآموزش و پرورش منطقه 10 ،ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان و تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در آنان را از دیگر اهداف این انتخابات برشمرد و اضافه کرد: منتخبان شورای دانش آموزی در مدارس نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا و در مسائل مختلف به مسئولان آموزشگاه ها کمک می کنند.

ارغوانی یکی از اهداف این نشست را قرار گرفتن در حال و هوای فضای فکری دانش آموزان منتخب و پرهیز از اتخاذ تصمیمات انتزاعی و دور از واقعیت بیان نمود و خواستار آن شد تا نمایندگان شوراهای دانش آموزی شهر تهران با ارائه پیشنهادات و راه حل های خود به بهبود فعالیت ها و امور آموزشی و پرورشی در مدارس کمک نمایند.

گفتنی است ، در پایان گروه مشاوران جوان دانش آموزی منطقه 10 تشکیل و (محمدخرمی ، هما یوسفی بعنوان مشاوران جوان مدیر منطقه) و (یوسفعلی ورزکاری ، ریحانه عمران زاده بعنوان نمایندگان تشکلات دانش آموزی) انتخاب گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار