ارغوانی: جلب رضایت اولیای دانش آموزان ، هدف اصلی در هنگام ثبت نام است

تهران (پانا) -غلامعلی ارغوانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 در اولین جلسه ستاد ثبت نام گفت: ثبت نام دانش آموزان و بازگشایی مدارس دو دغدغه جدی والدین است که روند مطلوب آن می تواند نگرش خانواده ها را نسبت به دستگاه تعلیم و تربیت تغییر دهد.

کد مطلب: ۹۱۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ارغوانی: جلب رضایت اولیای دانش آموزان ، هدف اصلی در هنگام ثبت نام است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 10 تهران ، بعد از ظهر امروز چهارشنبه 8 خردادماه اولین جلسه ستاد ثبت نام سال تحصیلی 99-98 به ریاست ارغوانی مدیر منطقه و با حضور سایر اعضا در محل سالن پروین اعتصامی تشکیل گردید.

مدیر آموزش و پرورش در این جلسه با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد ثبت نام و با اشاره به اینکه همه باید با همدلی و به صورت کار تیمی تلاش کنیم که با تکریم ارباب رجوع و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه ، اولیای دانش آموزان نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند ، گفت : ماموریت ما این است که مراجعین با کمترین نگرانی فرزندان خود را در مدارس ثبت نام کنند و در این راه باید رضایت حداکثری آنان را فراهم کنیم. وی افزود: به هنگام ثبت نام در مدارس دولتی دریافت وجه نقد از اولیا ممنوع است و در مدارس غیر دولتی هم مبالغ شهریه به صورت شفاف در مدارس نصب و شهریه ها به حساب بانکی مدارس واریز شود.

ارغوانی رعایت اخلاق اسلامی را از سوی مدیران مدارس ضروری دانست و تاکید کرد : مدیران مدارس در هنگام ثبت نام باید دارای سعه صدر باشند و پاسخ های آنان به اولیا جنبه اقناعی داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 10هدف از تشکیل این ستاد را ، برنامه ریزی ، نظارت و تسهیل در امر ثبت نام دانش آموزان عنوان داشت و افزود: ثبت نام دانش آموزان و بازگشایی مدارس دو دغدغه جدی والدین است که روند مطلوب آن می تواند نگرش خانواده ها را نسبت به دستگاه تعلیم و تربیت تغییر دهد. وی اعتماد خانواده ها را برای آموزش و پرورش مهم و اساسی ذکر کرد و خاطر نشان کرد: مدیران مدارس باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها شرایطی را به وجود بیاورند تا امر ثبت نام دانش آموزان تسهیل و دغدغه خانواده ها برطرف گردد.

در ادامه یعقوبی دبیر ستاد ثبت نام منطقه گفت: آموزش و پرورش به دغدغه والدین احترام خواهد گذاشت و با نظارت مستمر بر عملکرد مدیران تلاش می کند تا فرایند ثبت نام دانش آموزان در فضایی آرام و منطقی انجام شود.

وی گفت: آموزش و پرورش با توجه به محدوده جغرافیایی سکونت خانواده ها اقدام به ثبت نام دانش آموزان می کند و خانواده ها اطمینان داشته باشند که دانش آموزی با مشکل ثبت نام مواجه نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار