معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

کمک۲۸ میلیارد ریالی برای هزینه سوخت و سرانه غذایی مدارس شبانه روزی زنجان

زنجان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اخذ ۲۸ میلیارد ریال کمک هزینه سوخت و سرانه غذایی برای مدارس شبانه‌روزی زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک۲۸ میلیارد ریالی برای هزینه سوخت و سرانه غذایی مدارس شبانه روزی زنجان

محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این خصوص گفت: «مدارس شبانه‌روزی از جمله مدارسی است که در راستای پوشش تحصیلی بسیار مؤثر است».

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مدارس شبانه‌روزی در کیفیت و روند آموزش موثر هستند، گفت: «این مدارس در جذب دانش‌آموز و پوشش تحصیلی استان بسیار مهم هستند».

وی با اشاره به اینکه فعالیت مدارس شبانه‌روزی از اولویت‌های آموزش و پرورش است، گفت: «ادامه فعالیت این مدارس در استان به صورت جدی دنبال می‌شود».

شهبازی با اشاره به اینکه مدارس شبانه‌روزی مشکلات خاص خود را دارند، گفت: «با تلاش‌های صورت گرفته رقم قابل توجه 28 میلیارد ریال اعتبار کمک هزینه سوخت و سرانه غذایی اخذ شده است».

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این اعتبارات علاوه بر پرداخت سرانه معمول به حساب 95 مدرسه شبانه‌روزی واریز شده است، عنوان کرد: «12 هزار و 567 دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند».

وی با اشاره به اینکه 119 مدرسه شبانه‌روزی در استان زنجان فعال است، ادامه داد: ا«ز این تعداد 34 مدرسه در مقطع متوسطه اول، 36 مدرسه در هنرستان‌های فنی و کاردانش، دو مدرسه استثنایی، 47 مدرسه متوسطه نظری و دو خوابگاه مرکزی است».

شهبازی با بیان اینکه اولویت نخست آموزش و پرورش فعالیت مدارس شبانه‌روزی است، گفت: «در طول سال‌های اخیر همه مشکلات مدارس شبانه‌روزی رفع و رجوع شده و این مدارس در تنگنا قرار نگرفته است».

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: «همواره اعتبارات لازم برای این مدارس در نظر گرفته شده تا خدمات در این مدارس بهتر ارائه شود».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار