هدف اصلی مجامع پیشتازان استفاده از ظرفیت‌های اعضا و مربیان برحسب نیاز است

زاهدان ( پانا) - نماینده نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی سیستان و‌بلوچستان هدف اصلی از تشکیل مجامع پیشتازان را استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت‌های اعضا و‌مربیان در طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمانی و افزایش مشارکت اعضا و مربیان در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمانی بر حسب نیاز و ضرورت دانست.

کد مطلب: ۸۸۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی مجامع پیشتازان استفاده از ظرفیت‌های اعضا و مربیان برحسب نیاز است

سحر کیخایی‌جوان ضمن نوید برگزاری انتخابات مجامع اعضا و‌مربیان پیشتاز استان اظهار کرد: انتخابات مجامع اعضا و مربیان پیشتاز از اواخر دی ماه آغاز شده و انتخابات استانی آن نیز تا اواسط بهمن ماه پایان می‌یابد.

او ادامه داد: مجامع اعضا و مربیان پیشتاز، بر اساس ماده ۱۳ اساسنامه سازمان دانش‌آموزی، به منظور اعمال نظرات و فراهم نمودن زمینه‌هایی برای حضور آگاهانه توام با پویایی دانش‌آموزان عضو، انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری، عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان دانش‌آموزی و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرایند تصمیم سازی و عملکردهای سازمانی می شود.

کیخایی با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل مجامع پیشتازان را استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت‌های اعضا و‌مربیان است ابراز داشت: دانش‌آموزانی که در انتخابات مجامع پیشتازان استان شرکت می‌کنند، باید از اعضای پیشتاز جوینده و بالنده بوده و در پایه های هشتم تا دهم متوسطه مشغول به تحصیل باشد و همچنین معدل تحصیلی‌عالی و داشتن سابقه عضویت در سازمان دانش‌آموزی تا حداقل ۳ سال برای انتخاب، ملاک است.

نماینده نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در پایان تصریح کرد: دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان باید با سرلوحه قرار دادن منش‌های تشکیلاتی و نهادینه کردن آن در دل و جان خود در سایه تلاش در عرصه فعالیت‌های اجتماعی گام بردارند و از لحظه لحظه فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد برای اعتلای معنوی و فکری خود استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار