فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور:

30 تن مواد منفجره در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شده است

زاهدان (پانا) - فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور گفت: در طول سه سال گذشته 30تن مواد منفجره در مرزهای جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده است.

کد مطلب: ۸۸۳۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
30 تن مواد منفجره در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شده است

سردار محمد مارانی در برنامه بدون تعارف که از شبکه دو صدا و سیما پخش شد، با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد تا آرامش را از مردم ایران اسلامی بگیرد اظهار کرد: در طول سه سال گذشته 30تن انواع مواد منفجره در مرزهای جنوب شرق کشور کشف و ضبط شده است.

او افزود: در یک عملیات جلیل قنبر زهی که مادر تمام گروهکهای تروریستی و همچنین شاه ماهی و به نوعی ابوبکر بغدادی تروریستهای جنوب شرق ایران با سه خودرو و دو هزار و 700کیلو انواع مواد منفجره به مرز حمله کرده بود و قصد داشت به یک پاسگاه مرزی ایران حمله کند که خود او در این عملیات به هلاکت رسید.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور در خصوص حقوق های مرزداران جنوب شرق و در واکنش به شایعه حقوق های میلیونی، اظهار کرد: مرزداران و مرزبانان با تلاش‌های انجام شده ماهانه حدود یک میلیون و 700هزار تومان دریافت می کنند و شاید در هر روز تنها یک وعده غذایی داشته باشند اما از جان و مال خود گذشته اند و برای امنیت کشور ایران از مرزهای جنوب شرق پاسداری می کنند.

او در خصوص واقعه به گروگان گرفته شدن مرزبانان میرجاوه نیز گفت: این جریان به وسیله نفوذ به وقوع پیوسته و در آینده جزئیات بیشتری را اعلام خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار