جلسه شورای آموزش و پرورش :

جلسه شورای آموزش و پرورش گناوه برگزار شد

گناوه،بوشهر(پانا)_ فرماندار شهرستان گناوه گفت : اگر به دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم باید یک آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۸۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش گناوه برگزار شد

سید علی پاک نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت : اگر به دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم باید یک آموزش و پرورش مدرن و قوی داشته باشیم زیرا آموزش و پرورش مهمترین نهاد تربیتی و آموزشی کشور است.

وی افزود: همه سازمان ها، ادارات و مردم باید همکاری کامل با آموزش و پرورش داشته باشند و شورای آموزش و پرورش می‌تواند کمک زیادی در رفع مشکلات و مسائل این نهاد آموزشی و تربیتی داشته باشد و نگاه دولت به آموزش و پرورش بسیار مثبت و پر اهمیت است.

فرماندار گناوه بیان داشت: در دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش شهرستان گناوه ساخت چهار مدرسه، سه چمن مصنوعی و سالن ورزشی انجام گرفته است و چند مدرسه تخریبی وجود دارد که باید بازسازی شود و از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی برای بازسازی آن استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه شهری مهمان پذیر است با اعتبارات داخلی آموزش و پرورش مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد و تالار استاد بهزاد برای برنامه های فرهنگی و هنری افتتاح شد که دو افتتاح بزرگ در سطح شهرستان و شمال استان به حساب می‌آید و این حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه آموزش و پرورش و در راس آن آقای احمدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه است.

شهردار گناوه گفت: برای ایام نوروز ۱۳۰ چشمه سرویس بهداشتی به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان خریداری شده است و نوروز ۹۸ کمبودی از این بابت وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: شهرداری و آموزش و پرورش همیشه همکاری‌های خوبی با یکدیگر داشته اند و برای مراسمات ایام فاطمیه، دهه مبارکه فجر و خدمات سفر در نوروز نیز آماده همکاری هستیم.

نعمت اله جوهری رئیس اداره مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: برجستگی و ویژگی مثبت شهرستان گناوه به این دلیل است که ارتباط بسیار خوب و محکمی بین مدیر آموزش و پرورش گناوه با فرماندار و امام جمعه وجود دارد و این یک فرصت استثنایی است که مسئولین و بزرگان شهر اهمیت و ارزش برای آموزش و پرورش قائل هستند.

وی افزود: ارتباط خوب بین مسئولین شهرستان گناوه پیشرفت کار را در پی دارد و شورای آموزش و پرورش با حضور مسئولین شهرستان می تواند نقش پر رنگی در موفقیت آموزش و پرورش داشته باشد.

جوهری بیان داشت: آموزش و پرورش بسیار وسیع و بزرگ است و سطح انتظارات از آموزش و پرورش بالاست و برای موفقیت آموزش و پرورش باید تمامی ادارات و سازمان ها یاری رسان و همکاری داشته باشند تا شاهد بیش از پیش موفقیت این نهاد تربیتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار