هشت شهرداری استان نسبت به اجرای ماده قانونی شورای آموزش و پرورش اقدام نکردند

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اصلاح خبر واریزی شهرداری ها گفت: هشت شهرداری استان نسبت به اجرای ماده قانونی شورای آموزش و پرورش اقدام نکردند.

کد مطلب: ۸۸۷۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
هشت شهرداری استان نسبت به اجرای ماده قانونی شورای آموزش و پرورش اقدام نکردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی در مصاحبه با خبرنگار این اداره با اشاره به بند ۳ ماده ۱۳ قانون شوراهای آموزش و پرورش گفت: در راستای اجرای این ماده قانونی، شهرداری ها موظف به پرداخت 5 درصد عوارض درآمد حاصل از صدور پروانه ساختمانی، تفکیک زمین ها، پذیره و نوسازی هستند و این مبلغ را باید به عنوان منابع مالی شوراهای مناطق، برای امور جاری و عمرانی به حساب خزانه اختصاصی آموزش و پرورش واریز کنند.

کرمی با تاکید بر اصلاح خبر واریزی شهرداری ها در تاریخ دوشنبه 24 دی 97 در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تشکر از شهرداری های استان که در این زمینه همراهی و همکاری را داشته اند اظهار داشت: شهرداری های عالیشهر، آباد، انارستان، ریز، بوشکان، کلمه، بردستان، دوراهک، آبدان، امام حسن، نخل تقی، چاه مبارک، بادوله، بنک و سیراف در سال ۹۶ هیچ گونه وایزی نداشته اند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ با همت شهرداران نقاط مختلف استان میزان واریزی ها به میزان قابل توجهی افزایش داشته است ادامه داد: هنوز شهرداری های عالیشهر، خارگ، ریز، بوشکان، کلمه، آبدان، چاه مبارک و سیراف نسبت به اجرای این ماده قانونی اقدامی نکردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطر نشان کرد: شهرداران استان نسبت به اجرای این ماده اهتمام لازم انجام داشته باشند و به آموزش پرورش در انجام رسالت اصلی خویش که همان تربیت نسل آینده این مرز و بوم می باشد کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار