همایش 1357 نفری طناب زنی توسط دانش آموزان ناحیه یک یزد به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد

یزد (پانا) - جلسه توجیهی با حضور مدیران مدارس ابتدایی و دبیران ورزش ناحیه یک در خصوص همایش 1357 نفری طناب زنی به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش 1357 نفری طناب زنی توسط دانش آموزان ناحیه یک یزد به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد

با همت و برنامه ریزی"سعیدفخرآبادی" مسئول تربیت بدنی ناحیه یک و به سرپرستی "داوود عبدالهی" مدرس استانی طناورز ، همایش طناب زنی و حرکات نمایشی با طناب به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور 1357 طناب زن دانش‌آموز ناحیه یک در محل پارک کوهستان برگزار خواهد شد و به همین منظور جلسه توجیهی با حضور تعدادی از مدیران مدارس ابتدایی و دبیران ورزش مرتبط با موضوع در محل سالن اجتماعات شهیدپور محمد علی ناحیه برگزارشد.

طناب زدن دستگاه گردش خون و تنفس از راه فعالیت هوازی را تقویت وعضلات بدن را درگیر و به کارایی روزانه بدن کمک می‌کند. در این ورزش دیگر خون در رگ‌ها تجمع نمی‌کند، این روش از واریس جلوگیری می‌کند و ریتم ضربان قلب را منظم و باعث جلوگیری از افزایش وزن نیز می‌شود.

کفش در طناب‌زدن نقش مهمی ایفا می‌کند، زیرا باعث ثبات و تعادل بهتر می‌شود و از سختی تمرین می‌کاهد. طناب زدن ورزشی ساده است که نیاز به تجهیزات زیاد و گران‌قیمت ندارد، تنها با کمک یک طناب و لباس مناسب می‌توانید، وزن کم کنید وبدنی سالم‌تر داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار