روز هوای پاک در مدرسه قرآنی مدرس یزد گرامی داشته شد

یزد (پانا) - جشنواره بادبادک‌ها به مناسبت روز هوای پاک در مدرسه قرانی مدرس یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
روز هوای پاک در مدرسه قرآنی مدرس یزد گرامی داشته شد

به منظور جلب توجه مردم و دانش آموزان به موضوعات مربوط به حفظ محیط زیست و تامین زندگی سالم در راستای نیل به اهداف توسعه پایدار ، روز های نمادین خاصی مرتبط با حفظ محیط زیست تعیین می گردد که از جمله انها روز جهانی محیط زیست ، روز زمین پاک و غیره است.

به همین منظور و برای اشنایی دانش آموزان دبستان قرانی مدرس ناحیه یک یزد اقدام به برگزاری مسابقه بادبادکها در روز هوای پاک نمودو دانش آموزان را با مزایای هوای پاک و مضرات هوای ناسالم یا ناپاک آشنا کرد.

این گونه برنامه ها باعث خروج بچه ها از چهار دیواری کلاس شده تا در کنار هم حاضر و باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین انها می‌شود.

رسول فلاح زاده مدیر دبستان خاص قرانی مدرس گفت: استقبال خوبی از این مراسم صورت گرفته و جمع کثیری از دانش آموزان و اولیای انها در این مراسم حاضر شدند و این گونه مراسم ها همیشه مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است.

وی افزود در این راستا برنامه های متنوعی را تا پایان سال برگزار خواهیم کرد که از این برنامه ها می توان به مسابقات ورزشی اشاره کرد.

فلاح زاده افزودبه همت کارکنان واولیاءمدرسه همایش بادبادکها برگزار شد و مقرر شد تا برگزاری چنین همایشهایی در دستور کار قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار