استاندار مازندران: دسته‌بندی سیاسی و قبیله‌ای وارد شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان نشود

ساری (پانا) - استاندار مازندران با اعلام اینکه برای تشکیلات شورای روابط عمومی احترام قائلم، تأکید کرد که نباید دسته‌بندی سیاسی و باندی و قبیله‌ای در شورا شکل بگیرد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: دسته‌بندی سیاسی و قبیله‌ای وارد شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان نشود

بعدازظهر امروز همایش مدیران روابط عمومی‌های مازندران در استانداری برگزار و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان انتخاب شدند.

در این انتخابات یاسر رضازاده، حسن شیرزاد ، حسین برزگر، رمضان کریمی، سید حمزه مطهری، مهدی بادی کناریو محمد مقدم‌فر مدیر روابط عمومی بانک ملی با 30 رأی به عنوان عضو اصلی و حسین سعادت‌فر و سیروس کرامتی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

حسین‌زادگان در این همایش با تاکید بر وفاق و همدلی، گفت: «روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و می‌توانند به خوبی و صعه صدر مشکلات بیرون از سازمان را احصاء و به مدیران انتقال دهند.»

او روابط عمومی را به عنوان عنصر مهم، پل ارتباطی و آیینه تمام‌نمای هر دستگاه برشمرد که نقش تاثیرگذاری در ارتباط موثر و هدفمند مردم با مسوولان و برعکس ایفا می‌کند.

استاندار مازندران داشتن علم و تخصص در عرصه اطلاع‌رسانی و تقویت تعامل میان مردم و مسوولان و بیان فعالیت‌های مدیران و مشکلات جامعه را از مهم‌ترین مولفه‌های فعالان حوزه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی دانست.

حسین‌زادگان تأکید کرد که روابط عمومی باید شناخت دقیقی از موانع و مشکلات مردم داشته باشند، مواردی که گاه مغفول می‌ماند نیاز به کمک روابط عمومی‌ها برای تصمیم‌گیری درست مدیران دارد.

استاندار مازندران با رد صرف تعریف و تمجید از مدیران گفت: «گاهی نیاز به نقد هم داریم. نقدها باید روشنگرانه و منصفانه باشد و صادقانه به مدیران منتقل شود.»

او با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار روابط عمومی و خبرنگار در استان، این ظرفیت را در همگرایی و انسجام استان موثر دانست و گفت: «با فرهنگ‌سازی مناسب از تشتت و واگرایی که عامل عقب‌‍ماندگی استان است، رها خواهیم شد.»

مقام عالی دولت تدبیر و امید در مازندران با تأکید بر اینکه علی‌رغم برخی واگرایی‌ها در یک جا وحدت داریم و آن توسعه استان است، ادامه داد: «هر چقدر هم اختلاف سلیقه وجود داشته باشد مهم این است که با وفاق و همدلی مشکلات را رفع کنیم.»

حسین‌زادگان با بیان اینکه در حال حاضر هر شهروند می‌تواند در فضای مجازی یک خبرنگار باشد و مشکلات و مطالبات شهروندی را از این طریق ارسال کند، آن را عامل شناخت مدیران از مشکلات استان در حوزه های مختلف برشمرد.

او به نقش اثر گذار سمن ها در کمک به دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: «اگر از سمن‌ها کارکرد مناسبی دیده نمی‌شود، روابط‌عمومی‌ها و رسانه در این حوزه ورود یابند.»

استاندار مازندران با اعلام اینکه برای تشکیلات شورای روابط عمومی احترام قائلم، تأکید کرد که نباید دسته‌بندی سیاسی و باندی و قبیله‌ای در شورا شکل بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار