برگزاری آئین تجلیل از برترین های مسابقه نقاشی آب =زندگی در شهریار

شهریار (پانا) - آئین تجلیل از برترین های مسابقه نقاشی آب =زندگی با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش شهریارو مدیرعامل آبفای غرب استان تهران در سالن همایش های فرهنگ سرای استاد شهریار برگزار شد .

کد مطلب: ۸۸۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین تجلیل از برترین های مسابقه نقاشی آب =زندگی در شهریار

مدیر آموزش و پرورش شهریار با اراِئه این خبر افزود : مسابقه نقاشی آب = زندگی به منظور فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در منازل و مدارس با محوریت مدارس غرب استان تهران در شهرستان‌های شهریار ، قدس و ملارد و به همت آبفای غرب استان تهران برگزار شد .

مجید پارسا گفت : آثار برگزیده دانش‌آموزان پس از داوری در دبیر خانه استانی به مناطق برگشت و از شهرستان شهریار سی وسه اثر ، قدس یازده اثر و ملارد پنج اثر حائز رتبه های برتر شدند .

این مقام مسئول ادامه داد : در ده نقاشی برتر که بهترین آثار بودند شهرستان شهریار با شش اثر و مجتمع آموزشی غیردولتی نجمیه با بیشترین نفرات برتر به عنوان مدرسه برتر و دبیرستان دخترانه صداقت با ارسال بیشترین تعداد اثر به دبیرخانه ، حائز برترین های این جشنواره شدند.

پارسا بیان کرد : مقام های کسب شده افتخاری دوباره برای دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان شهریار می باشد که این افتخار را خدمت جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان شهریار تبریک عرض می نمایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار