مدیر آموزش و پرورش شهریار : داشتن هوای پاک در جامعه امروز به یک دغدغه جدی تبدیل شده است

شهریار (پانا) - مراسم گرامیداشت روز هوای پاک با حضور معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری ، مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره محیط زیست در دبستان ایران شهر اندیشه شهرستان شهریار برگزار شد .

کد مطلب: ۸۸۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهریار : داشتن هوای پاک در جامعه امروز به یک دغدغه جدی تبدیل شده است

مدیر آموزش و پرورش شهریار با اشاره به ساحت های 6 گانه سند تحول نبیادین اظهار کرد : تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت های اصلی سند تحول بنیادین است که باید با تلاش در حفظ محیط زیست اقدام کنیم تا بتوانیم با هوای پاک در روی زمین پاک ، زندگی پاک داشته باشیم .

مجید پارسا ادامه داد : داشتن هوای پاک در جامعه امروز به یک دغدغه جدی تبدیل شده و باید با برنامه ریزی های مدون در ساختن هوای پاک و زندگی سالم قدم برداریم .

مدیر آموزش و پرورش شهریار بیان کرد : اگر هر فرد به اندازه خود در حفظ محید زیست تلاش کند ، قطعا موفق خواهد شد تا زندگی سالم در طبیعت شاداب و هوای پاک داشته باشیم .

در ادامه این مراسم فرنیانپور معاون سیاسی ،انتظامی فرمانداری شهریار با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانش آموزان افزود : شاید بدون غذا بتوان چند روز زندگی کرد، اما بدون هوای پاک قطعا نمی‌توان زندگی خوبی داشت .

او در ادامه با ارائه آماری از آلودگی هوا در نقاط مخلتف دنیا و کشور گفت : یکی از نعمت های بزرگ خدا هوای پاک و طبیعت و محیط زیست است که در حفظ و نگهداری آن باید همیشه کوشا باشیم .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : شما آینده سازان این کشور ، سفیران فرهنگی هستید که باید هم خودتان تلاش کنید و هم به دیگران بیاموزید که زندگی بدون هوای پاک امکان پذیر نیست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار