نخستین مدرسه مسجد محور در شهرری راه اندازی شد

شهرری (پانا) - رئیس مرکز امور رسیدگی به مساجد شهرستان ری از راه اندازی نخستین مدرسه مسجد محور جهت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مدرسه مسجد محور در شهرری راه اندازی شد

حجت الاسلام مهدی اصلانی در این رابطه گفت: این مدرسه دارای سه کلاس در پایه های اول ، دوم و سوم ابتدایی است و آموزش‌های متفاوتی در آن ارائه میشود و تمامی معلمان این مدرسه از طلاب و روحانیون هستند که به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

او در ادامه عنوان کرد: هنرهای تجسمی ، سواد رسانه ای ، آموزش شنا و تیراندازی از جمله مواردی هستند که در این مدرسه به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

حجت الاسلام اصلانی افزود : در این مدرسه علاوه بر دروس رسمی و ثبت نمرات و اعطای مدرک آموزش و پرورش ، برخی دروس فوق برنامه مانند طب اسلامی و سنتی ، نجوم و مهارت هایی مانند معرق کاری ، کشاورزی و سفال گری نیز آموزش داده میشود.

رئیس مرکز امور رسیدگی به مساجد ری خاطرنشان کرد : دروس آموزش و پرورش به صورت تدریجی در این مدارس تدریس می شود و هیچگونه کاستی در این زمینه وجود ندارد و از مهمترین عوامل جذب خانواده ها به مدارس مسجد محور ، فضای تربیتی و اطمینان از تربیت اسلامی و رشد معنوی فرزندان است.

او ادامه داد : مدارس مسجد محور با سابقه ده ساله در برخی از شهرستان‌ها از جمله ، مشهد مقدس تاسیس شده و موفقیت های بسیاری در زمینه تربیت و آموزش داشتند و کادر مجرب ، علمی و مهارت آموزی و استعداد یابی از شاخصه‌های اینگونه مدارس به شمار می رود.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار