غبار روبی مسجد صاحب الزمان(عج) شهرری با حضور شهردار منطقه 20

شهرری(پانا)- شهردار منطقه 20 به همراه هیئت همراه در مراسم غبارروبی مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کرد و از ویژه برنامه های مناسبتی ایام ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۲۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
غبار روبی مسجد صاحب الزمان(عج) شهرری با حضور شهردار منطقه 20

سید احمد صفوی در این مراسم گفت: حضور در بین نمازگزاران و شرکت در مراسم غبارروبی مسجد صاحب الزمان(عج) به عنوان یکی از مراکز مذهبی توفیق ارزشمندی است.

وی به غبارروبی 148 مسجد منطقه 20 اشاره کرد و ادامه داد: شستشوی فرش تمام مساجد، نظافت پیرامون و مسیرهای منتهی به مراکز مذهبی، رسیدگی ویژه به پیام های مردمی محدوده پیرامونی مساجد از مجموعه اقداماتی بوده است که مدیریت شهری برای استقبال از ماه مبارک رمضان انجام داده است.

صفوی اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در قالب انس با قرآن، محافل قرآنی و برنامه های مناسبتی را از دیگر برنامه تدارک دیده شده در مراکز مذهبی منطقه 20 برشمرد.

وی مساجد را پایگاه و سنگر مهمی برای مسائل اجتماعی و اعتقادی برشمرد و ادامه داد: فعالیت ها را باید به سمتی سوق دهیم تا حضور شهروندان و به ویژه جوانان در مساجد بیش از پیش شود و مساجد علاوه بر انجام فرائض دینی به محلی برای شور و مشورت های مسائل اجتماعی تبدیل شود تا این پایگاه همچون گذشته نقش اثرگذاری در تمام شئونات زندگی بگذارد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه شهرداری تهران همچون گذشته در راستای مسجد محوری حرکت می کند و فعالیت ها و برنامه های اجتماعی و فرهنگی محلات را نیز با محوریت مساجد اجرا می کند، گفت: دیدار با نمازگزاران دیگر برنامه های معمول است که در این حضور و دیدار های چهره به چهره با نمازگزاران به حل و فصل و رسیدگی به درخواست های شهروندان نمازگزار نیز می پردازیم.

در این مراسم مشاور مذهبی شهردار، معاون توسعه منابع انسانی و شهرداران نواحی یک و دو منطقه 20 و مسئول امور مساجد شهرری و تعدادی از شهروندان حضور داشتند.

/خبرنگار: زهرا محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار