خبرنگاران همیار محیط زیست شناسایی می‌شوند

اصفهان (پانا) - فراخوان خبرنگاران همیار محیط زیست توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اعلام شد.

کد مطلب: ۸۸۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران همیار محیط زیست شناسایی می‌شوند

دغدغه حفاظت از محیط زیست، فرهنگسرای تخصصی رسانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان را به اجرای طرحی برای شناسایی خبرنگاران همیار محیط زیست ترغیب کرد.

نشست خبری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در همین راستا برگزار و به مناسبت 29 دی ماه، روز ملی هوای پاک از پوستر نخستین فراخوان خبرنگاران همیار محیط زیست رونمایی شد.

فراخوان خبرنگاران همیار محیط زیست توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان طراحی شده و قرار است با همکاری روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان برگزار شود.

مجریان این طرح، شناسایی خبرنگاران فعال استان اصفهان در زمینه محیط زیست، به‌روزرسانی آگاهی‌های محیط زیستی خبرنگاران طبیعت دوست و معرفی رسانه‌ها و خبرنگاران فعال عرصه محیط زیست را به عنوان چشم‌اندازهای اجرای این طرح در نظر گرفته‌اند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات زیست محیطی شهر و استان اصفهان، درباره طراحی این فراخوان اظهار داشت: با توجه به معضلات زیست محیطی که کشور و به خصوص استان اصفهان با آنها رو به رو هستند به ویژه کم‌آبی که می‌تواند منجر به تغییرات اکوسیستمی و ضایعات غیرقابل جبرانی شود، ضرورت داشت که افکار عمومی به شکل منطقی با مسائل مربوط به محیط زیست و حفاظت از آن همراه شود.

رضا روحانی با بیان اینکه در این زمینه رسانه‌ها نقش ویژه‌ای دارند، افزود: به همین دلیل فراخوان ویژه‌ای با عنوان خبرنگاران همیار محیط زیست طراحی شد تا این خبرنگاران بتوانند هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌های خود، اخبار صحیح، منطقی و به‌موقع را به جامعه برسانند تا جامعه درباره مسائل زیست محیطی واکنش منطقی نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای طرح خبرنگاران همیار محیط زیست، اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع و حساس‌سازی جامعه نسبت به مسائل زیست محیطی را به خوبی دنبال کنیم.

گفتنی است؛ دوره نخست ثبت‌نام خبرنگاران در این طرح از 29 دی ماه آغاز می‌شود و تا 25 بهمن ماه ادامه دارد و دوره دوم ثبت نام نیز از 2 تا 29 اردیبهشت ماه 98 خواهد بود که خبرنگاران علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به دفتر فرهنگسرای تخصصی رسانه در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار