مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: شکاف نسلی یکی از مهمترین چالش های آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش شکاف و گسست نسلی را یکی از مهمترین چالش های پیش روی آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: شکاف نسلی یکی از مهمترین چالش های آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان در گردهمایی رؤسای آموزش و پرورش نواحی، مناطق و حوزه ستادی گفت:در شرایط فعلی که کشور با مشکلات متعددی روبرو است نگاه و اهتمام ویژه شما مدیران در تدبیر و همفکری باعث پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان و در نهایت توسعه کشور خواهد شد .

وی ادامه داد: ما همه یک تیم هستیم و ویژگی کار تیمی همدلی، همراهی و دلبستگی و همسویی است که با همراهی و همفکری هر کدام از اعضا نقاط ضعف پوشش داده خواهد شد.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش با توجه به مشکلات اجتماعی با چالش های زیادی روبرو است که توجه ویژه شما مدیران را می طلبد تا اهداف مورد انتظار اداره کل آموزش و پرورش استان محقق گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: نهاد خانواده که مهمترین جایگاه و نقش برای هویت بخشیدن به کودکان را ایفا می کند از وظیفه خود فاصله گرفته و متاسفانه در شرایط فعلی پسر از پدر و دختر از مادر کمتر الگو می گیرد و به جای آن به سمت الگوبرداری از همسالان تمایل پیدا کرده اندو آن را مرجع تصمیمات خود قرار داده اند. امیدواریم با توجه بیشتر به آموزه های دینی و سند تحول بنیادین از انجام امور سلیقه ای پرهیز شود و به نقش مدرسه و جایگاه خانواده توجه ویژه داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد:در جوامع امروز گوهر کمیاب اخلاق است و باید تلاش کنیم اخلاق را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم و حرمت و کرامت معلمین و بازنشستگان رعایت شود. لازم است بر تکریم ارباب رجوع به ویژه بازنشستگان اهتمام ورزید و به این موضوع بیشتر بها داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص موضوع ایمنی مدارس از روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان خواست که با جدیت این موضوع را پیگیری نمایند تا از اتفاقات تلخی که گاها اخبار آن از برخی از مدارس کشور به گوش می رسد جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود:می بایست بحث ایمنی وسایل گرمایشی مدارس و همچنین مدارس فرسوده در نواحی و مناطق استان با جدیت رصد گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار