مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:نقش ، جایگاه و اهتمام خانواده ها به مسائل تربیتی کمرنگ شده است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جمع مدیران ناحیه 1 گفت : مردم داری و اخلاق مداری سرلوحه کار مدیران قرار گیرد ، مدرسه ای موفق است که در راستای تدبیر ، تعالی ، اخلاق گرایی و روابط انسانی حرکت نماید .

کد مطلب: ۸۸۶۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:نقش ، جایگاه و اهتمام خانواده ها به مسائل تربیتی کمرنگ شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع مدیران مقاطع تحصیلی ناحیه یک اصفهان اظهار کرد : امروز آموزش و پرورش با چالش هایی در جهت پیش برد اهداف خود مواجه است که کار برای همه سخت و دشوار شده ؛ از مهمترین این چالش ها شکاف یا گسست نسلی است .

محمد اعتدادی در ادامه افزود : امروزه افراد خانواده که مهمترین نقش و جایگاه را برای هویت بخشیدن به فرزندان و کودکان ایفا می نمایند ، متاسفانه بنا به دلایلی از وظیفه ذاتی خودشان فاصله گرفته اند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد : امروز پسران دیگر از پدران الگو نمی گیرند ، بلکه از همسالان خود الگو می گیرند ؛ و گروه همسالان مرجعیت بیشتری نسبت به خانواده ها پیدا کرده است .

وی در ادامه افزود:امیدواریم با تکیه بر آموزه های سند تحول بنیادین حرکت کنیم و از انجام امور سلیقه ای پرهیز کنیم .

وی در ادامه گفت:این برای آموزش و پرورش ممکن نیست که جای خانواده را در تعمیق هویت بچه ها پر کند ؛ اما انتظار دارم ارتباط با خانواده ها زیاد شود و این مسایل به آنها تاکید گردد .

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه گفت:گوهر کمیاب ما در جامعه ی امروز اخلاق و ادب است؛تلاش کنیم اخلاق را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار