مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : لازمه خدمت بی منت گذرازمنیت هاوپوشیدن لباس خادمی مردم است

بیرجند(پانا)ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در قاموس تعلیم و تربیت همه ما خادم دانش آموزان و اولیای آن ها هستیم و لازمه خدمت بی منت گذشتن از منیت ها و پوشیدن لباس خدمتگذاری است.

کد مطلب: ۸۸۶۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : لازمه خدمت بی منت گذرازمنیت هاوپوشیدن لباس خادمی مردم است

محمد علی واقعی در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان های استان خراسان جنوبی تصریح کرد: توجه به برنامه های فرهنگی، هنری و هدایت صحیح آنان به شیوه های مختلف باعث کاهش آسیب پذیری آنان در برابر هجمه های مختلف می شود.

او اجرایی شدن زیر نظام های سند تحول به ویژه در بعد پرورشی و فرهنگی آن را مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست و افزود: هدف سند تحول بنیادین تربیت انسان کامل و وارسته در مدارس و تحویل نیروی انسانی مومن، متعهد و کار آمد به جامعه است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی سرمنشأ تحول در جامعه را تحول در فکر، رفتار و گفتار خود دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 27 دستگاه فرهنگی مشغول ارائه خدمات و خوراک فرهنگی هستند که 90 درصد از جامعه هدف این دستگاه ها را دانش آموزان تشکیل می دهند.

واقعی بر هر چه با شکوهتر برگزار کردن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی در بعد آموزش و پرورش تأکید کرد و ادامه داد: در شرایطی که دشمنان نظام با توسل به توطئه های محتلف سعی در مسموم سازی فکر و اندیشه جوانان و نوجوانان داشته و بذر نا امیدی می پاشند، بر ماست تا با بیان صحیح و درست خدمات مانع کامیابی دشمنان و افکار پلیدشان شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار