مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت:

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی موجب ایجاد اشتغال پایدار در استان

همدان (پانا) - مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را موجب رونق اشتغال در استان همدان دانست.

کد مطلب: ۸۸۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری در بخش کشاورزی موجب ایجاد اشتغال پایدار در استان

علی اصغر تقی ئی در نشست اصحاب رسانه عنوان کرد: یکی از مهم ترین عوامل تولید در بخش کشاورزی نیروی انسانی است که در حال حاضر کشاورزان با توجه به شرایط اقلیمی با آخرین دستاوردهای علمی، آموزشی، ماشین آلات و ابزارهای کشاورزی در مزارع به فعالیت می پردازند.
تقی ئی اظهارکرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در حال رشد است که طبق پیش بینی انجام شده در سال جاری حداقل ۳۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات بانکی داشتیم تا بتوانیم برای ۳هزار و ۷۰۰ نفر در استان اشتغال پایدار ایجاد کنیم.
او ادامه داد: سیستم بانکی بیشترین جذب اعتبار توسعه روستایی را با کمترین انحراف به ۱۶۸میلیارد تومان در سال ۹۶رسانده که ۱۰۸ میلیارد تومان در توسعه بخش کشاورزی روستایی سرمایه گذاری شده است.
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد با تأکید به برنامه ریزی در حوزه کشاورزی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سه حوزه علمی، اقتصادی و مدیریت در مصرف آب انتظار می رود شاهد صادرات محصول در استان همدان باشیم.
معصومه جدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار