در گفت و گو با پانا

فریدون آسرایی: وقتی می‌گویند ما تیم اول آسیا هستیم باید اول شویم

برتری تقریبا ضعیف در برابر ویتنام باعث جاخوردن مردم شد

تهران (پانا) - فریدون آسرایی خواننده پاپ برای قهرمان‌شدن تیم ایران در مقام تیم فوتبال اول آسیا در جام ملت‌ها ابراز امیدواری کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فریدون آسرایی: وقتی می‌گویند ما تیم اول آسیا هستیم باید اول شویم

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ که همواره نظرات فوتبالی او در بین هنرمندان کشور شهره است، به مناسبت برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: تا اینجا که ایرانی‌ها راضی و خوشحال بودند و امیدوارم بعد از این هم بازی‌های ایران با پیروزی ختم شود؛ البته برتری تقریبا ضعیف و کم‌گل در برابر تیم ویتنام باعث شد مردم کمی جا خوردند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های این مرحله هنوز دشواری بالایی برای تیم ملی ندارند گفت: این بازی‌ها برای آقای کی‌‌روش حکم بازی تدارکاتی را دارد تا بتواند به ترکیب اصلی مدنظر خود برای بازی مقابل تیم‌های صعودکننده برسد.

رقبای خطرناک در این دوره از رقابت‌ها زیاد هستند

این خواننده به برخی تیم‌های آسیایی رقیب ایران در جام ملت‌های آسیا پرداخت و گفت: عراق جزو تیم‌های خوب آسیاست که همیشه تیم ملی مارا اذیت کرده است. قطر هم دیگر جزو تیم‌های خوب منطقه است. البته رقبای خطرناک در این دوره از رقابت‌ها زیاد هستند؛ خصوصا ژاپن، کره، استرالیا و به نوعی عربستان سعودی رقیبان ما برای قهرمانی هستند. به هرحال اگر خوش‌شانس باشیم به راحتی جزو 4 تیم برتر آسیا خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاء الله تیم ملی ایران بعد از 40 سال قهرمان آسیا شود. به قول علی کریمی وقتی می‌گویند ما تیم اول آسیا هستیم باید اول شویم.

*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار