دیدار مسئولان خوسف با پرسنل شبکه بهداشت و درمان خوسف

خوسف ( پانا ) - به مناسبت روز پرستار امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان خوسف با پرسنل شبکه بهداشت ودرمان خوسف دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۸۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان خوسف با پرسنل شبکه بهداشت و درمان خوسف

حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در این دیدار با تبریک روز پرستار و بهورز گفت: همه باید از زندگی ، رشادت ها و صبر عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) درس بگیریم که چطور در برابر همه مشکلات صبر کرد و از مسیر خود بر نگشت.

شاهبیکی از پرستاران و کارکنان اورژانس به عنوان فرشتگان نجات یاد کرد و افزود: شغل پرستاری بهترین شغل است که ان شاء الله بتوانید با توسل به حضرت زینب (س) از عهده آن برآیید.

محمد شفیعی فرماندار خوسف نیز با تبریک و خسته نباشید به همه زحمت کشان حوزه بهداشت و درمان شهرستان گفت: جای تقدیر دارد که با وجود کمبود زیرساخت ها شاهد خدمات رسانی خوب مجموعه در سطح شهرستان هستیم و ان شاء الله به زودی بیمارستان در حال ساخت به نتیجه برسد تا پیش مردم شرمنده نباشیم.

شفیعی به پرسنل شبکه بهداشت و درمان قول داد تا به زودی نشستی با اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در خوسف به منظور بررسی مشکلات برگزار شود.

محمد رضا خوشحال رئیس شورای اسلامی شهر هم به نمایندگی از مردم از تلاش مجموعه تقدیر کرد.

دکتر جمیله احمدی رئیس شبکه بهداشت ودرمان خوسف هم با تبریک این روز از حضور هم مسئولان تقدیر کرد و افزود: امروز مناقصه ادامه ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف انجام می شود و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی و تکمیل آن باشیم تا دغدغه درمانی مردم شهرستان بر طرف شود.

در پایان از رئیس و پرسنل شبکه بهداشت و درمان با لوح تقدیر و دسته گل تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار