۳۹۵ مرکز درمانی ایلام با تامین اجتماعی قرارداد دارند

ایلام(پانا)- مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: افزایش امید به زندگی، ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی، ارتقا سطح فرهنگ بهداشتی جامعه و پرداختن به موضوع سلامت سالمندان از اولویتهای حوزه سلامت کشور است.

کد مطلب: ۸۸۷۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۹۵ مرکز درمانی ایلام با تامین اجتماعی قرارداد دارند

کریم لاله ماژین در جلسه ارتقا سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران سالمند، اظهار کرد: ۸ میلیارد تومان از بدهی های مراکز پاراکلینیک استان از سال ۹۶ باقی مانده است قرار است در هفته های آته پرداخت شود.

وی، افزود: میانگین پرداختی این مجموعه به داروخانه ها تا آخر مرداد پرداخت و تنها بخشی از بدهی سال گذشته آزمایشگاه ها باقی مانده که بر اساس برنامه ریزی ها تا ماه آینده پرداخت خواهد شد.

لاله ماژین، تصریح کرد: تعیین سقف برای مراکز طرف قرارداد همچون مطب پزشکان، درمانگاه ها و مراکز پاراکلینیک در حال اجراست و در ایلام نیز هم اکنون اجرایی شده است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی ایلام نیز در این نشست، گفت: ۱۳ هزار مستمری بگیر از خدمات این سازمان در استان ایلام بهره مند هستند.

سهیلا ملکشاهی، خاطرنشان کردک حضور در المپیادهای ورزشی نشاط و روحیه بازنشستگان را نشان می دهد از اینرو این باید این افراد فعالیت های ورزشی بیشتری داشته و در این رقابت ها شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار