رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج:

هدف اصلی سازمان دانش آموزی آموختن مهارت های گروهی است

فاروج(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش فاروج در جمع مربیان پیشتاز شرکت کننده در کارگاه ضمن خدمت این شهرستان : شما مربیان عزیز نسبت به سایر همکاران جلوتر و پیشتازتر هستید و باید در انجام فعالیت های سازمان دانش آموزی فرصتی را ایجاد کنید که همه دانش آموزان قدرت برنامه ریزی داشته باشند و همچنین رعایت نظم و احترام به قانون را نیز فرا بگیرند.

کد مطلب: ۸۸۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی سازمان دانش آموزی آموختن مهارت های گروهی است

مجید معتمدی افزود: در آموزش و پرورش توسعه یافته و نوین ما در موضوع آموختن مهارت ها به دانش آموزان و خانواده ها، اول به مساله پرورش و تربیت و بعد به آموزش مباحث علمی پرداخته است و تمام کارهای سیستم آموزش و پرورش بر اساس تحول نظام بنیادین فقط یک هدف است و آن رساندن دانش آموزان به حیات طیبه و تربیت انسانی است که بتواند در فردا، زندگی خودش را راه ببرد.

وی گفت: شاید خیلی از خانواده ها هدف آنان موفقیت در کنکور و ورود فرزندانشان به دانشگاه باشد اما یادگیری مهارت های بیرونی که یک دانش آموز جهت ورود به اجتماع باید آن را یاد بگیرد و بکار ببرد از این مساله بسیار مهم تر است و دانش آموزانی که این فعالیت ها را از شما مربیان وقتی بیاموزند آن ها را به خانواده های خود نیز انتقال خواهند داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج با اشاره به اینکه آموزش مهارت های زندگی از آموزش های علمی بسیار بالاتر است اظهار داشت: برای یادگیری علم هیچ وقت دیر نخواهد شد ولی یادگیری مهارت ها جزء اساس و نیازهای زندگی است.

معتمدی در پایان از جناب آقایان مصباح و کنعانی مدیر و معاون سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی که نگاه ویژه ای به شهرستان فاروج دارند صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار