با حضور اکبری نماینده مردم شهرستان های جاجرم، بجنورد، گرمه، راز و جرگلان و مانه و سملقان:

اختتامیه دوره آموزشی ضمن خدمت مربیان پیشتاز شهرستان بجنورد برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره آموزشی ضمن خدمت مربیان تشکیلات پیشتازان گروه اول سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد با حضور اکبری ،نماینده مجلس اسلامی شهرستان ،رئیسس و معاونین سازمان دانش آموزی استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۰۲۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، علی اکبری نماینده مردم شهرستان های جاجرم، بجنورد، گرمه، راز و جرگلان و مانه و سملقان عنوان کرد: مربیان و حضور شادشان و ایفای نقش در کنار آموزه های رسمی ،به معنای حفظ روحیه شاد است تا این روحیه را به دانش آموزان انتقال دهند. با ید به این نکته توجه داشته باشیم که اموزش های رسمی و خشک برای دانش آموزان جاذبه ای ندارد و ارزشمند خواهد بود که این فضای شور و نشاط به صورت فوق برنامه بین معلم و متعلم برقرار شود.

اکبری ادامه داد: ظرفیت عظیم نیروی جوان دانش آموزی آماده انجام هر مأموریتی در مواقع ضروری است که این امر میسر نمی شود مگر با آموزش و ایجاد آمادگی مربیان

در ادامه مراسم ، آلیس زارعی ،مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد ، با اشاره به هدف از تشکیل این کلاس ها ،در این مراسم گفت: بالا بردن سطح آگاهی و مهارتهای تشکیلاتی مربیان از اهداف اصلی تشکیلات پیشتازان است و امیدواریم مربیان ما منتقلین آموزشی خوبی برای قشر وسیع دانش آموزان باشند و طیف گسترده ی دانش آموزان ،این آموزش ها را فراگیرند.

زارعی با اشاره به گزارش داوطلبین شرکت کننده در این دوره ،غنوان کرد: تعداد شرکت کننده ها در مقطع ابتدایی 400 نفر و متوسطه 1 و2 تعداد 200 نفر بودند که اموزش های لازم را در این کلاس ها فراگرفتند.

وی اظهار داشت: برای یاور مربیان پایگاه های اردویی درون مدرسه ای در بهمن ماه سال جاری ،تشکیل خواهد شد که در این اردو نیز مهارتهای لازمه تشکیلاتی در آن مدارس ،آموزش داده خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار