معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی: ارزیابی نیازها سنگ بنای برنامه‌های تعلیم و تربیت است

کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی استان، در جلسه اختصاصی با ﻣﺴئولان آموزش و پرورش سنقر و کلیایی، ارزیابی نیازها را سنگ بنای برنامه‌های تعلیم و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی: ارزیابی نیازها سنگ بنای برنامه‌های تعلیم و تربیت است

ماشاءالله پروین، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه اختصاصی با ﻣﺴﺅولان اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی در دفتر معاونت پژوهش، جهت بررسی عملکرد ساماندهی آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: برنامه‌ریزی نیروی انسانی، مستلزم ارزیابی نیازهای حال و آینده مدارس در زمینه منابع انسانی است.

در این جلسه ماشاءالله پروین با ﺗﺄکید بر اهمیت فرآیند ساماندهی نیروی انسانی اظهار داشت: باید با توجه به منابع حاضر و منابع احتمالی آینده، برنامه‌ریزی‌ها انجام گیرد تا نتایج مطلوب حاصل شود.

وی افزود: نکته قابل ﺗﺄمل آن است که برنامه‌ریزی منابع انسانی شامل جذب، توسعه و نگه‌داشت افراد می‌شود که در حیطه ﻣﺴﺅولیت همه مدیران قرار دارد.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: همه مدیران، از مدیران عملیاتی تا مدیران ارشد، درگیر این فرآیند هستند و باید در آن شرکت کنند تا امور سامان یابد و کارهای روی ریل درست به حرکت خود ادامه دهند.

در ادامه این نشست، ﻣﺴئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی نظرات و دلایل خود را در زمینه فرآیند اجرای ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 98-1397 عنوان کردند و ساعات حق‌التدریس، تراکم دانش‌آموزی، نحوه کلاس‌بندی دانش‌آموزان این شهرستان توسط حشمت‌الله پارسا، رئیس گروه طرح و برنامه و دیگر همکاران‌ مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار گرفت.در پایان، نقاط ضعف و قوتی که ساماندهی نیروی انسانی سنقر و کلیایی داشت، به شکل کارشناسانه تحلیل شد و برای تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف، راهکارهایی ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار