جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرری

شهرری (پانا) - با حضور فرماندار ویژه ری ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرری تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۸۴۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرری

هدایت الله جمالی‌پور در این جلسه گفت: بیش از 180 برنامه شاخص به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان برگزار می‌شود که از این تعداد 40 عنوان برنامه توسط بسیج آستان عبدالعظیم(ع) ، و برنامه های دیگر توسط ارگانها و ادارات از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران ، کمیته امداد ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد ، صنعت و معدن ، تبلیغات اسلامی ، کمیسییون بانوان فرمانداری و هفت برنامه پیشنهادی نیز توسط شورای هماهنگی برگزار می‌شود.

او خاطر نشان کرد: طرح 40 شب چهل مسجد ، ده شب ده میز خدمت و طرح چهل شب چهل فیلم از مهمترین و شاخص ترین برنامه‌های این دهه است.

جمالی پور ادامه داد: اهدای جهیزیه به 140 نوعروس، برگزاری نمایشگاه تولیدات فرهنگی ، نشست گفتمان‌های دینی ، کتابخوانی در مدارس ، نصب پرچم در سردرب منازل مسکونی ، تجمع هیئات مذهبی ، نشست بصیرت در مساجد ومحفل انس با قرآن از جمله دیگر برنامه ها است.

او افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب باید امید را در مردم تقویت کرد و برنامه هایی با روح امید و نگاه به آینده در دل مردم ایجاد کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد : امام راحل با تاکید بر انسجام ، همواره روایت انقلاب را با امید و همدلی ترسیم می کرد و باید برنامه ها با این محوریت برگزار شوند.

جمالی پور گفت : متاسفانه آرمان‌های انقلاب به خوبی ترویج پیدا نکرده و باید محدودیت‌ها را از بین برد و مردم را با روحیه و رفتارهایی درست در بطن اجتماع به حرکت در آوریم.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار