50درصد برنامه های دهه فجر اختصاص به بانوان دارد

بجنورد (پانا) - حجت الاسلام محمدعلی سالاری شنبه در هفتمین نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در دوران پیش و بعد از انقلاب، گفت :در دوران پیش از انقلاب هر جا کار گره می خورد این بانوان بودند که در جلوی صف راهپیمایی ها قرار داشتند.

کد مطلب: ۸۸۵۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
50درصد برنامه های دهه فجر اختصاص به بانوان دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: نیمی از برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر باید ویژه بانوان باشد تا این قشر موثر و تاثیرگذار در برنامه ها مورد غفلت قرار نگیرند.

وی به همزمانی دهه فجر و ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: در این راستا باید ملاحظات لازم صورت گیرد تا همان گونه که استاندار تاکید کردند برنامه ها با معیارها و شاخصه های مشخصی برگزار شود.
مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد چهلمین سالگرد نیزبا اشاره به وجود 200 هزار مخاطب مستقیم و 400 هزار مخاطب غیرمستقیم در این حوزه، تحویل 40 پرچم به 40 مدرسه، برگزاری 40 همایش یاوران انقلاب از طریق تشکل های دانش آموزی را از اهم برنامه های این کمیته برشمرد.
عباس سعیدی افزود: برگزاری 40 گفتمان انقلاب در سطح مدارس، جشنواره آیینه زمان با عنوان زندگی به سبک روح الله و 40 نشست وِیژه اولیاء با محوریت دانش آموزان دختر و تبیین سیره حضرت فاطمه (س) و 40 محفل قرآنی نیز در برنامه ها قرار دارد.
مسئول کمیته بانوان ستاد نیز با اشاره به برگزاری جشن بزرگ مادر در این ایام، گفت: در این جشن 12 تا 15 نفر از مادران شایسته معرفی می شوند که سه نفر آن ها در روز مادر در سطح کشوری معرفی می شوند.
ملیحه یغمایی برگزاری عصر خاطره با دیدگاه شهرستانی و روستایی، آشنایی نوجوانان با خانواده های ایثارگر به عنوان سفیران انقلاب، معرفی 45 نفر از بانوان موفق و الگو در برنامه سلام بانوی صدا و سیما را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.
وی یادآور شد: تا به امروز در مجموع افزون بر 100 عنوان برنامه در این کمیته برنامه ریزی شده که در شهرستان های مختلف هدف گذاری شده است.
مسئول کمیته روستایی و عشایری و محرومیت زدایی نیز در ادامه اظهار داشت: همزمان با این ایام طرح 40روستا 40 برنامه و کاروان انقلاب و سلامت در سطح روستاها و مناطق محروم اجرا می شود.
مجید الهی راد گفت: بازدید از خانواده ایتام و معلولان، توزیع اقلام ضروری در بین نیازمندان، اعزام دو هزار نفر از مادران و زنان سرپرست خانوار به اردوهای زیارتی قم و مشهد و بازدید از خانواده شهدا نیز در برنامه ها قرار دارد.
این نشست با حضور مسئولان کمیته های 15 گانه ستاد دهه فجر در محل سالن فرهنگیان بجنورد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار