گزارش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از نشست با محمود علوی؛

«اسماعیل بخشی» در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشد

تهران (پانا) - علی نجفی خوشرودی اظهار داشت:وزیر اطلاعات و مدیران آن وزارت در جلسه امروز کمیسیون ضمن ارائه گزارش از روند و اقداماتی که منجر به دستگیری و بازداشت آقای بخشی شده تأکید نمودند که به هیچ وجه نامبرده در دوره بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

کد مطلب: ۸۸۴۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
«اسماعیل بخشی» در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشد

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خانه‌ملت در خصوص جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت:در این نشست که با حضور امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونین و مدیران آن وزارت تشکیل شد گزارش عملکرد بودجه وزارت دفاع در سال 96- 97 و وضعیت بودجه آن آن وزارت در سال 98 مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای کمیسیون بر تقویت بنیه دفاعی و همچنین اهتمام ویژه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تأکید کردند.

وی افزود:در بخش دوم جلسه کمیسیون با حضور علوی وزیر اطلاعات و همکاران ایشان ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوره بازداشت،بررسی شد و وزیر اطلاعات تصریح کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود. همچنین ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی ، اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی از اهم مواردی بود که از سوی اعضای کمیسیون مورد اشاره قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار